KONSTIGT…

Konstigt nog har jag fått lust att blogga idag. Igår var jag helt omotiverad och inte alls sugen på att blogga. Men just nu bara suger mina fingrar efter att få skriva. Jag vet inte om vad men det kommer väl xD

Jag har tänkt på en sak! I helgen ska typ dom flesta som jag umgås med till sihs (stockholm international horse show) vilket är jättekul för dom! Men jag ska inte dit..men jag skulle gärna vilja! Men det blev inte så nu och då får man göra det bästa av det. Så imorgon drar jag till hööks från morgonen med lilsis och farmor. Myser nog på där i en timma eller nåt. Om jag har tur så kommer Sofia ocj niklas också ut så kan vi bara fara bort till mig och sen till henne för jag ska troligen sova hos henne imorgon till söndag. Så kanske vi kan fota lite solnedgång med mysisarna!! Och pussa och fira blouse gamlingen som fyller 17 år idag! Så glad att min gammelkatt klarade sjukdommen och lever idag<3<3 Utan henne hade jag varit betydligt deppigare;( men nu finns hon här hos oss jag är så glad man kan bli över det! Nästan lika glad som hennes familj, då jag nästan känner mig som en av dom xD Men det hoppas jag att dom tycker känns okej och jag har ju en liten förhoppning om att dom känner samma sak! Sen på söndag e jag nog med Carro,Jonna eller ev helt enkelt ute på rödön en stund. Om jag inte stannar kvar hos Sofia såklart<3  Tror att det kommer bli en sjukt bra helg helt klart

Lämna en kommentar