Hästarna

I måndags red jag Elsa- Eller ja vi tog en barbacka skrittur. Det var jättemysigt men lite kallt annars var det en toppen måndag. Tack Matilda för att jag fick rida henne i måndags också och hoppas att mötet gick bra! I tisdags red jag henne som vanigt nästan. Skrittade och travade inne och hon var jättefin! Hon har aldrig varit så fin. Vi red väldigt mycket på volterna och hon kunde ställa o.s.v

Sen i onsdags red jag Lillen igen. Caddy som jag skulle ridit har fått en blödning i kotan vilket inte är bra. Och han ska nu stå i 8 veckor. Så jag red Lillen igår och han var as seg i början och jag fick jobba som en tokig för att kunna rida fram honom! Men sen blev han lite för taggad xD Men det var roligt och på slutet blev han helt sjukt fin!

Bloggar kanske något i helgen men börjar tappa inspiration igen så jag kommer eventuellt att ta en veckas bloggpaus helt utan att ens tänka på bloggen.

Lämna en kommentar