Några sanningar om mig.

Haha tänkte köra några roliga eller kanske enligt er tråkiga sanningar om mig xD.

1. Jag fryser nästan hela tiden! (så jag sover med två täcken) inklusive just nu

2. Mina mål med ridningen för i år var:

Att starta 70 cm.

Att starta RM i både dressyr och hoppning

Att rida LC:1 på över 55%

Att hoppa ett hinder på LB/LA nivå. (Och något fl r som jag inte kommer på. Men det roliga är att alla mål är uppfyllda och till och med bättre än så. Jag har startat (80 cm, ridit på 59%, startat båda dagarna i RM, och hoppat ett hinder på LA nivå.)

3. Jag har bara 1 A i betyg.

4. Om jag skulle få en ponny skulle jag nog bli lite självisk xD. (fast inte mot alla)

5. Jag e as trött just nu och sover ändå as lite på nätterna.

6. Jag rider i en alldeles för lätt grupp på ridskolan. (Vill byta)

7. Jag är sockerberoende xD

Det var dom sanningar jag orkade skriva nu. För jag är fett jävla trött och hade inge lust att blogga men eftersom att jag sagt det så får jag väl göra det då. Ikväll var jag förövrigt bort till Sofia och red Naepa en liten stund barbacka, och vi hoppade 60cm barbacka för första gången sen i somras. (hon har tappat hela hoptekniken så detta var en skitstor framgång för oss)

Om jag orkar bloggar jag imorgon om det händer nåt alls.

Lämna en kommentar