Helgen

I ördags var jag med Matilga. Först när jag kom till stallet så gosade vi, och sen gjorde vi iordning för att rida. Först fick Matildas lillebror skritta fram och även trava lite. Efter det red Matilda och dm var jätteduktiga. Polly var superfin, inte i nacken men hon jobbade på bra i övrigt. Tog fram ett hinder och hoppade ett par gånger. Superfina språng och dom hoppade uppåt 70cm iaf. Superkul att se dem!bilder 079 bilder 106Sen fick jag också prova. Skrittade ganska länge i en låg form. Sen när jag började trava så struntade jag i att forma henne då jag fick driva igång henne lite. Sen hoppade jag också några språng och även ett språng uppåt 70cm. Så kul, tack för lånet och för att jag fick följa! Sen gick vi ut i skogen och fotade lite också. Superfina bilder, superfin ponny och verkligen en superfin tjej. Love u Lilsis<3

Sen på kvällen kom Jonna&Jeanette och sov hos mig. Superolig kväll och mysigt med girlsen!<3<3 På morgonen därpå åker vi till rödön ch gör i ordning och rider ut på en tur. Blev tillmesta dels skritt men även lite trav och Jonna fick ta nån enstaka galopp efter att han bckat av mig i en galoppfattning och jag får ont i höften igen. Så då fick Jnna ta över och jag köra SimbenBimben. Sen kör hen ner huvet och får av Jnna tre gånger också men aja xDxDxD

Lämna en kommentar